پروبیوتیک

افتتاح بزرگترین فرمانتور پروبیوتیک توسط شرکت دوپن

شرکت دوپن بزرگترین فرمانتور تولید محصولات پروبیوتیکی جهان را در شمال نیویورک افتتاح کرد. این شرکت که سهمی 67 درصدی از سویه‌های پروبیوتیکی بازار را در اختیار دارد، امیدوار است با افتتاح این واحد، جایگاه خود را به‌عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌ها در ایجاد و تأمین محصولات پروبیوتیکی حفظ کند.


مارتین کولن -مسئول تحقیقات جهانی و توسعه محصولات پروبیوتیکی شرکت دوپن- گفت: “این واحد دارای بزرگترین فرمانتور تولید محصولات پروبیوتیکی دنیاست. این پروژه بخشی از سرمایه‌گذاری قابل‌توجه شرکت دوپن است که در آن فرصت‌های بزرگی برای رشد در آینده دیده می‌شود. صنعت پروبیوتیک آماده رشد است. محصولات این صنعت به‌طور مستمر رشد سالانه فروش 5 درصدی دارند و در سال گذشته به تنهایی فروشی معادل 1.5 میلیارد دلار در خرده‌فروشی امریکا ثبت کرده‌اند.”

شرکت دوپن، به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو بازار در عرضه محصولات پروبیوتیکی، طیف گسترده‌ای از سویه‌های تأیید‌شده از نظر بالینی و محصولات پروبیوتیکی را برای مشتریان خود در سرتاسر جهان معرفی کرده است. فعالیت مستمر شرکت دوپن در این حوزه، سبب شده است حدود یک-سوم محصولات پروبیوتیکی که در دنیا فروخته می‌شود، حاوی سویه‌های شرکت دوپن باشند.

​مسئولان این شرکت اذعان دارند، در زمانی که علاقه مصرف‌کنندگان به محصولات پروبیوتیکی در حال افزایش است، افتتاح این پروژه‌ها، به حفظ و افزایش سهم شرکت دوپن در بازار محصولات پروبیوتیک کمک خواهد کرد.

با وجود مزایای شناخته‌شده محصولات پروبیوتیکی در سلامت و ایمنی دستگاه گوارش، این شرکت توانایی قابل‌توجهی برای توسعه سویه‌های پروبیوتیک جهت هدف‌هایی مثل مدیریت وزن، سلامت زنان و سلامت مغز از جمله مدیریت احساسات و استرس در نظر گرفته است.

محصولات پروبیوتیکی شرکت دوپن با پشتوانه آزمایش‌های بالینی گسترده و روش‌های علمی، فواید چشمگیری را از خود نشان داده‌ اند. این رویکرد شرکت دوپن یعنی تمرکز بر پشتوانه بودن آزمایش‌های بالینی، به محصولات شرکت مزیت رقابتی می‌دهد، به ویژه در زمانی که بسیاری از محصولات، برای جلب توجه مصرف‌کنندگان، ادعای پروبیوتیک بودن می‌کنند، اما هیچ‌کدام پشتوانه تحقیقاتی برای اثبات مزیت‌های سلامت محور موردنظر مشتریان را ندارند.

هرچند برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد کارایی محصولات پروبیوتیک وجود دارد اما همین موضوع فرصتی بزرگ برای شرکت دوپن است که به ارتباط میان پشتوانه قوی علمی و مزایای سلامت محوری که پروبیوتیک‌ها تأمین می‌کنند، ادامه دهد.

شرکت دوپن امیدوار است بتواند به رفع گمانه‌زنی‌ها در مورد کارایی این محصولات کمک کند و اصولی ارائه دهد که متناسب با پیشرفت فضای نظارتی، درستی یا نادرستی ادعای مزیت‌های سلامت محور این محصولات را مشخص‌تر کنند.

منبع
Food navigator
برچسب‌ها
نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهـل یـک + = پنـجاه یـک

دکمه بازگشت به بالا
EnglishIran
بستن
بستن